sök-och-finn in my <3

Jag tar det verkligen lungt på lovet. Jag sitter bara och spelar sök-och-finn spel hela tiden. Men jag mår bra av det! Jag älskar att bara ta det lugnt och bara vara. Hela jag behöver få känna lugnet.

Sen drömde jag en mardröm inatt. Har inte drömt om just det på väldigt länge. Trodde jag skulle få slippa det. Men nej, jag var faktiskt lite beredd på det. Eftersom det snurrade i huvudet på mig igår. Hela natten drömde jag om det dessutom. Så jag vaknade av att jag jämra mig och hade tårar i ögonen. Och innan jag vaknade så drömde jag att jag bröt ihop och att mitt hjärta gjorde så jävla ont. Och då menar jag skrika-bryta-ihop. Fy vad jag hatar att drömma det....

Men nu ska jag spela ett till spel. Ska bara hitta något intressant. Det får mig på andra tankar iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0