Felicia låtar.

Jag tycker om att höra mitt namn i olika låtar. Jag blir som i extas, haha. Så här kommer några felicia-låtar.

Cornelis Vreeswijk - Felicia Adjö
, en klassiker, fått höra den hela min uppväxt. Han har även 5 låtar till om denna Felicia. Klagovisa till Felicia, För gröna Felicia, En duva till Felicia, Vari Felicia beklagar sig och Felicia pratar för mycket. Han verkar gilla mig. ;)


Masayah - Felicia , en skön låt om mig. ;)


The Constellations - Felicia , en sexig låt, haha.


Ja, jag är i helt extas. Och ja, jag älskar mitt namn, haha!

Kommentarer
Postat av: Anna

Adjö Felicia, klagovisa till Felicia, för gröna Felicia, vari Felicia beklagar sig och Felicia pratar för mycket... GILLAR dej... hmmm, muntra texter... ;)



MEN no worries, Anna fixar, jag ska gö en låt till dej som heter något bra ! för JAG gillar då dej, HUHU cornelis kan slänga sej i väggen (y) <3

2010-10-12 @ 01:32:13
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: haha älskling, jag driver ju ;)

2010-10-12 @ 12:10:10
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0