FUCKELIFUCKINGFUCK!

Jag och Marléne hade planerat att fara till Piteå för att boka en tatueringstid nu i oktober månad. Hon ville fara med mig samtidigt som jag skulle göra mamma på ryggen. För att hon om bara några dagar kommer ha körkortet i handen så tänkte vi ta en liten utflykt till Left Hand. Jag vill göra mitt porträtt av mamma hos Peppe som är sjukt duktig.

Men. Left Hand har bokningstopp till Juni 2011!!!!!!!! Det är inte sant!!!!!! 9 jävla månader!!!!! Jag är så fruktansvärt frustrerad så det finns inte!

Så nu ska jag sitta och leta om det finns någon annan tatueringstudio någolunda nära Luleå så att jag får min tatuering gjord. Den ska sitta fast på min kropp innan jag tar studenten. SÅ DE SÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0