Girls night.

Lördag. Jag tvättar kläder för fulla muggar. Blusen jag köpte igår hade en fläck på sig. Troligtvis en foundationfläck. Fick rabatt på den och nu hoppas jag att fläcken försvinner. Får ju inte lämna tillbaka den när jag tvättat den. Vill ha en ikväll plus min nya bh och mina relativt nya höga jeans. Ska bli spännande att se om den försvunnit, annars blir jag jätte ledsen.

Ja, ikväll ska jag till Annabanana. Vi tjejer ska mysa hos henne, se film och svamla. Jag kommer även att sova där. Längtar efter hennes säng!

Älsklingen kommer hit alldelens strax också. Han sov här tills idag och for tidigt imorse för att hjälpa en bekant att flytta. Sen ska han skjutsa in mig till stan eftersom min pappa och hans fru är borta tills imorgon.

Plus Marléne. <3


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: najs, yes ;)

2010-10-02 @ 18:54:36
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0