God bless you.

Gårdagen var mycket trevlig! Orkar faktiskt inte berätta. Men en jätte mysig tjejkväll. Jag och Anna satt och pratade till halv 6 imorse innan vi somnade. Vaknade idag vid halv ett och hann bara käka frukost innan jag tog bussen till älsklingen.

Just nu har vi nyss ätit middag, tacos! Sett på en film, The Fourth Kind. SE DEN. Herregud vilken rysare!

Sen har jag blivit förkyld. Nyser hela tiden och är torr i halsen. Huvudet känns tungt och det har ingenting med alkoholen att göra. Har inte varit bakis alls idag. Jag skulle i princip kunna falla ihop nu på tangentbordet. Så nu ska jag krypa ner bredvid min älskling och goosa tills jag ska fara hem.

Får se om det blir skola för mig imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0