Jag har problem, haha.

Jag mår illa, är trött konstant och min mage blir lika stor som mina tuttar när jag äter. Nej, jag är inte gravid. Men nu är det dags för mig att ringa till farbror doktorn och boka en läkartid. Har skjutit upp det flera månader nu, om inte år. Jag har så mycket problem med min kropp, hela tiden. Stora som små. Jag ska också boka en tid med barnmorskan, nej jag är fortfarande inte gravid (men vill). Ska prata preventivmedel. Har ätit p-piller i fyra och ett halvt år nu. Bytt sort tre gånger pågrund av humörsvängningar och mensvärk. Inget funkar. Det blev bara värre när jag började äta p-piller. Min kropp är verkligen inte i balans. Ska se om det finns något preventivmedel som skulle passa mig, utan hormoner. Att proppa i sig hormoner är ju inte sååå himla bra för kroppen. Finns det inget som skulle funka för mig utan hormoner ska jag sluta. Condoms, here I come! Nä men fy, förlåt. Jag är så övertrött så de finns inte. Tjejerna i klassen kan intyga. Jag längtar ialla fall till att sluta med hormoner. Min kropp kommer må så bra! Och så hoppas jag att mensvärken och mina pms-besvär ger vika.

Kids, wear condoms, hahahaha.


Bild

Kommentarer
Postat av: Anna

HAH jag intygar ;) <3

2010-10-27 @ 18:57:37
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0