Mitt hår...

När jag senast klippte mig, för en månad sedan, så tog frisören tydligen bara 3 cm ungefär. Men jag tittade nyss på en bild innan jag klippte mig och där är mitt hår MYCKET länge än vad det är nu. Typ 7-8 cm längre. Jag gick och sa att det kändes kort håret, men det tyckte inte mina nära och kära. Men mitt hår är faktiskt mycket kortare, jag blir ledsen! Så nu ska jag gå och platta håret så att det blir längre....

Mitt hår för en månad sedan:


Mitt hår innan jag klippte mig:


Ser ni hur kort det blivit?!?! Jag blir seriöst deprimerad!
Ja, jag är väldigt mån om mitt hår....
:(

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, det var typ ganska stor skillnad men du är ändå alltid fin! <3 Håret växer fort, det är ändå bättre att man klipper sig för annars går det bara av :'(

2010-10-27 @ 23:08:33
URL: http://annaeva.blogg.se/
Postat av: Anna

Mån om håret, no kidding ? ;) Haha, och snuttan, huvudsaken är att det ändå är långt och att det, precis som Anna säger, växer snabbare om man klipper bort mycket då och då ! :) <3

2010-10-28 @ 14:12:08
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: felicia - livet utan min mamma.

saken är den att hon klippte ju inte mycket! :( jävla kärring! visst, när det är genomklippt så blir det lockigare, men hade ju rakt hår idag och det var inte lika långt som på bilden innan jag klippte mig iaf.. :( sparar och sparar men det blir typ aldrig längre.. :( <3

2010-10-28 @ 18:15:11
URL: http://filiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0