Snart dags för hockey.

Älsklingen hjälper till med att slakta våra fyra kossor så jag har suttit här vid datorn och spelat mina sök-och-finn-spel, haha. Nu ska jag ta och göra mig iordning och äta innan vi far till COOP Arena. Björnens vrål, björnens vrål, lule gjorde MÅÅÅL. ÅH vad de e kul åh se lule göra mål, HEY!

Har jag sagt att jag och Andreas träffades på hockeyn? Hihi. Det ska bli askul att se på hockey igen! Äta en hockeyburgare och varma chips med en fanta. Like good old days. :)

Tyvärr så är ju inte min favorit med. Johan Fransson ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

vi måste gå på hockey nån dag du och jag, då blir det verkligen like old days ;) kanske åka hockeybussen också hihihi

2010-10-10 @ 20:21:05
Postat av: sandra

Vi måste gå på hockey nån dag bara du och jag! Då blir det verkligen like old days ;) Kanske ta hockeybussen också? hihi

2010-10-10 @ 20:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0