Sök-och-finn.

Så blev det. Jag är hemma från skolan idag. Min näsa är ständigt täpp och rinner. Mitt huvud är inte lika tungt men jag är ändå väldigt hängig. Tyvärr så måste jag på skolan imorgon. Även om det är min lediga dag. Ska spela för stackarna som ska orgentera imorgon. Sen är det teater som vi ska se på, plus skolfoto. Däremot vet jag inte hur det går ihop. Det är obligatoriskt att se på teatern. Men själva skolfotot är under teatern. Aja, får väll se hur det blir imorgon.

Själv så fördriver jag tiden med att spela en massa sök-och-finn spel. De är så fruktansvärt roliga och spännande. Just spelat ett egyptiskt spel. Jag älskar egypten.

Ja, jag har lite bloggtorka. Men just nu orkar jag inte när jag är så hängig.

Kommentarer
Postat av: janina

Vi måste ha matsäck med oss imorgon eller köpa något där, för vi hinner inte ha någon lunch. Skolfoto har vi på fredag 11.15 och skolfoto med inriktningen har vi torsdag, men minns inte vilken tid.

2010-10-04 @ 16:37:47
URL: http://dennajanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0