Svettigt.

Nu har jag slutat för dagen. Det gick hyfsat bra att spela för stackarna som orienterade. Nu måste jag bara vänta på bussen i en halvtimme innan jag kan åka till älsklingen, som klippt sig idag! Inte av mig för en gångs skull. Men nästa gång är det jag igen. ;) 
För övrigt är jag övertrött. Jag har sovit fyra timmar inatt. Kunde inte somna igår. Dels för att jag mådde piss men också för att jag är så hängig. Kunde inte hitta en skön sovställning, en massa tankar snurra i huvudet, om bland annat spöken och så. Så jag somnade vid två tiden inatt. Mmm gööda. 
Sen att ha suttit i en full buss med människor som svettas så svettas jag med nu. Det var så kvavt i bussen och det luktade jävel. Så nu står jag här alldelens blöt i svett. Det blir duschen direkt för mig!
Sen har jag sovmorgon imorgon, sköööönt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0