Alex på min webbläsare.

Idag hade jag bara en lektion, på morgonen. Hörde runt överallt om vi änns hade lektionen. Ville inte fara till skolan i onödan, igen. Men vi hade den. Jag for dock inte hem föränns vid två tiden. Väntade på att matsalen skulle öppna, god mat idag vettni. Sen gick vi på stan och jag letar förgäves efter ett par svarta höga jeans. Finns ingenstans! Men jag ger inte upp ännu. Ska gå när vi inte är så många personer som vill åt alla olika håll, haha.

Och i tisdags kom älsklingen till mig och fixade min dator. Så nu har jag Windows 7 och den går hur jäkla bra som helst. Man behöver inte sitta och vänta en kvart på att den ska starta och inte 5 minuter för att komma in på internet och inte vänta flera sekunder innan den byter webbadress, ja och mycket mer. Så nu ska jag installera allt viktigt på datorn. Jag har redan gjort bort läxan. Jag känner mig så duktig!

Sen har jag gjort en liten kul grej med webbläsaren. Titta bara. Så nöjd. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0