Gör klart senare.

Nu orkar jag inte mer. Nu har jag hållit på i en evighet med min design. Det får se ut så här tills jag orkar fixa till de sista detaljerna. Hoppas att det blev fint?

Just nu är det reklam i IDOL. Idag är de här uppe i Luleå och såg precis min högstadiekompis Elias uppträda och dansa med Bagge. Härlig kille, haha. Ska se om någon från min skola är med och vilka som gick vidare. Kommer se många kända ansiktet iaf, haha. Skulle behöva hoppa i duschen också. Gör det nästa reklampause.

Kommentarer
Postat av: Githan

Hej Felicia! Din nya design blev jättefin tycker jag. Din mamma var verkligen vacker, precis som du gumman. Var rädd om dig. Kram!

2010-09-14 @ 22:49:19
Postat av: Sofi

älskar färgerna i den nya designen, känns varma och härliga. good job (:

2010-09-15 @ 11:14:19
URL: http://myfortressofsolitude.blogg.se/
Postat av: CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA!

Vinnaren utav dagens blogg finns uppe i ett inlägg på bloggen, kul att du va med!



Hur mår du idag?

2010-09-15 @ 15:26:58
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0