Janinas födelsedag.

Förra och denna vecka bestämde jag mig för att planera en överraskning åt Janina när hon fyllde 18 år idag. Jag sa åt henne att vi gärna skulle vilja komma till henne under dagen och fira henne. Vi gick och åt lunch på skolan när alla samlats. Efter det gick Marléne på sin sista lektion plus körlektion och stackars Janina fick gå hem till henne för att vänta på oss. Jag, Anna och Anna gick och köpte en present åt Janina, ett presentkort på Gossip för att fixa naglarna. Sedan gick vi och hanldade en present åt Marléne för att hon inte fått någon av oss ännu när hon fyllde år i sommras. Sen gick vi och köpte frukt och grädde. Sen begav vi oss till Janina igen. Där började vi med fruksalladen. Sedan var jag tvungen att gå tillbaka till Gossip för att klippa mig. När jag var klar mötte jag upp Marléne och vi gick till Janina igen. Där blev det presentöppning och båda tjejorna blev väldigt glada, hihi. Sen proppade vi oss fruksallanden med sprutgrädde. Fruktansvärt gott, haha. Sedan spelade vi Guitarhero för fulla muggar och utmanade varandra. Skeet kul! Det togs en massa roliga bilder där ett tag också med oboy och närbilder, hahaha. Jag tyckte jag lyckades väl med min planering för slutresultatet blev hur bra som helst! Huvudsaken var att Janina blev nöjd och det blev hon, haha.

Här har ni bilder från dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0