Min snuttis Loka.

Idag slutade jag 13 istället för 17. Så himla skönt! Och imorgon är jag ledig, ännu skönare! Min mage mår inte så fasligt dåligt ändå. Jag får lite ont och den sväller upp. Inte lika dålig som första gången jag hade magkatarr. Då låg jag i sängen i tre dagar och levde på samarin och blåbärssoppa, haha.

Nu kom min älskade hund Loka hem så ligger i soffan och goosar med henne. Håller på att lära henne att pussas som jag gjorde med våran förra hund Sessan. Hon börjar bli riktigt duktig, hihi. Och stor börjar hon också bli. Snart är hon fullvuxen. Vill att hon ska bli 8 veckor igen, snuttisen min.

Loka ca 7 veckor. <3

Nu ca 6 månader.


Kommentarer
Postat av: emelin

okej, hoppas du blir bra hehe =)

ska fortsätta läsa din blogg o dina texter, följ min me du kanske känner igen dig i vissa .) kramar

2010-09-27 @ 19:08:46
URL: http://dearangel.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh, så söt!! :D

2010-09-29 @ 23:13:10
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0