Tattarskola!

Helt jävla onödig skoldag. Gissa när jag började idag? Jo, 13.20. Jag har suttit på skolan från 8 till 15 idag då jag slutade. Jag är så fruktanvärt less! Jag visste att första lektionen inte var, men andra lektionen, som borde ha börjat för länge sedan var inte heller. Det var bara jag och en till som väntade på att lärarna skulle komma. Då blev jag väldigt fundersam och gick och pratade med en utav dem. Han sa att den börjar först på fredag. Jag stod och skällde på honom att det är en jävla skitskola som inte kan sätta upp lappar om när vissa lektioner börjar om dom nu inte börjar då de ska de. Han sa då att de försökte sprida runt igår att det inte var någon lektion. Då ryter jag att vissa är faktiskt ledig också, som jag. Då kommer en annan lärare och säger att de skrev på Facebook att lektionen var inställd. Gah, jag höll på att explodera! Röt ännu mer till honom att skolan och Facebook inte hör ihop och att inte alla har en! Och alla är inte inne på datorn varje dag för att se det. Jävla tattarskola säger jag då bara. Nä, jag är så less på min skola att jag vill spy. Allt ska vara klart, schema, lärare, ja allt, när eleverna börjar på skolan. Det ska inte vara en jävla massa gorm i flera veckor efter skolan börjat. Jag är så arg!

Är jag nå sugen på att göra matte? Nä, skulle inte tro det. Men måste jag de? Ja, det måste jag. FUCK!

Kommentarer
Postat av: Sofi

wow, det var nog det sämsta jag hört någonsin! på facebook??? skämtar du? fyfan va dåligt. och jag som trode mitt gymnasie var dåligt ... jisses. lider med dig hjärtat!

2010-09-01 @ 22:14:14
URL: http://myfortressofsolitude.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: ly :) <3



ÅH blir less på skolan, det är riktigt dåligt med info, och ännu sämre med lärarna. det är störigt.

2010-09-01 @ 23:45:07
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Sara

Kunde knappt fatta att det var sant när jag läste ditt inlägg. Dem får väl säga till lagom i förväg och inte en dag i förväg. Minst av allt på facebook, ska allt vara på facebook nu mera eller? Facebook har inte med skolan och göra. Blir lite upprörd, förlåt=)

2010-09-02 @ 14:25:04
URL: http://saraskrickerum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0