Vampyrkväll.

Jag tog mig igenom ännu en måndag. Det är verkligen jättetungt att gå till 17. Men när sista lektionen startade så började min mage att leva jävel. Jag var så jäkla hungrig! När var jag hemma? Jo, 18.30. Jag vräkte i mig tacos. Det var inte bra. En tom mage plus stark mat går inte bra ihop. Fick världens magkatarr attack. Den har lugnat ner sig lite nu, men har fortfarande ont.

Sen är jag bara allmänt less, på allt. Hur mycket man än har sagt att man vill ha en förändrig och försöker det bästa man kan själv så får man inget tillbaka och det blir ingen förändrig, aldrig. Orkar inte få tillbaka negativt när man försöker positivt det man kan. Det är så fruktansvärt tungt...

Med det negativa som man alltid möts med så ska jag nu gotta mig i vampyrer ikväll. Först första avsnittet på andra säsongen av Vampire Diaries och sista avsnittet av säsong tre i TrueBlood. Perfekt.



Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Älskling vad är det för förändring du vill ha som du inte får? <3

Btw, jag såg sista true blood avsnittet nyss! Vi måste vänta ända till sommaren på säsong 4 :'(

2010-09-13 @ 21:07:33
URL: http://annaeva.blogg.se/
Postat av: Ville Niskanen

Grymt snygg bild den längst ned :D

2010-09-14 @ 15:29:05
URL: http://villeniskanen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0