Det är något som är fel.

Varför är det så att jag är asbra på att peppa andra och få andra att må bättre, men är asdåligt på att peppa och få mig själv att må bra????????

Jag har suttit med den här äckliga rapporten sen jag kom hem, och jag har bara skrivit några meningar. Mitt huvud ville sprängas, så jag såg ett avsnitt av Grey's för att slappna av lite. Och nu ska jag börja skriva igen. Men jag kan verkligen inte. Jag har ingen aning om vad jag ska skriva, hur jag ska börja mina meningar. Jag har informationen och faktan framför mig. Men jag har ingen aning om hur jag ska lägga upp det. Ingen aning! Det jag ska skriva om är politik, det jag VERKLIGEN HATAR! Inte konstigt att det går dåligt. Men det är ändå om apartheid, och det intresserar mig. Men det går ändå inte! Jag bryr mig inte ett skit om vad de äckliga vita gubbarna gjorde och bestämde för att få Sydafrika att leva i apartheid. Det som intresserar mig är hur de svarta, färgade och indierna hade de under den tiden, vad de fick utså osv. Gaaaaaaaah, jag vill inte! Det ska ju vara nog motivation att jag får ig i kursen om jag inte gör det här, men inte ens de motivierar mig. Jag bryr mig typ inte. Vad är de med mig? Jag känner inte igen mig själv längre. Jag verkligen HATAR mitt liv just nu. Herregud, jag ser inget ljust i det just nu. Inget jag uppmuntras av. Kan inte komma på något. Att jag ska göra min tatuering uppmuntrar mig inte längre. Att det är lov uppmundrar mig inte. Det är verkligen något fel på mig, seriously.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0