Barndop och packning.

Idag var det dop för lilla Isabell, så nu har jag fått kyrkligt bevis att jag är gud mor till henne, har även fått norskt bevis på det. Det var väldigt jobbigt att säga hejdå, huvva ligen. Ville ta med henne hem, kommer sakna henne så mycket! Jag lägger upp bilder senare på dopet. Det är iPhone bilder, så de är inte så bra, men de får duga!

Jag har även just packat klart. Imorgon far vi ju till Grekland, Lefkas, Nidri. Jag är faktiskt inte riktigt redo känner jag. Det känns som att jag nyss var utomlands! Så jag känner inget speciellt, det blir ju tredje gången jag far utomlands iår, så jag är ju van. ;) Men resfebern kommer väll snart, säkert imorgon, allt på samma gång, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0