Lefkas, snart kommer vi!

Den här tiden nästa vecka, har jag och Andreas landat på Grekland! Ska bli så kul att få återuppleva gamla barndomsminnen med honom, eftersom vi ska på samma ställe som jag var på när jag var ca 3 år gammal. Det jag är mest nervös för är att vi kommer komma dit på natten, och jag har ingen aning om vi kommer få åka med apollo dit eller om vi måste ta oss på egen hand, haha. Sen när daddy och familjen kommer ner måste vi själva hitta en buss som går till hamnen där segelbåten är, scary! Men jag ska inte oroa mig för mycket. Det är nämligen min farfar som bokat resan och allt. Så jag ska ta mig ett snack med honom och få all information jag vill ha, nedskrivet på ett papper. Och sen stackars Andreas som är extremt flygrädd, ska bli intressant och se hur det går för honom! Ja, allt ska bli en upplevelse, my God!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0