Bajsdag blir värre, mycket värre.

Japp, I'm in a lot of pain. Det är jäävligt obehagligt. Men jag har ju vant mig med de övre, så de ska nog gå bra. Och ja, dagen blev bara värre. Tog en lunch med Sandra och fick världens jäkla må-illa-jag-vill-spy-ont-i-magen-attack. Men jag bet ihop och spatserade ett tag på stan. Han köpa en liten julklapp, sen sa de stopp. Halvsprang till Sandras jobb för att jag var rädd att spy mitt på stan. Som tur så gjorde jag inte det, och har inte gjort det än. Men jag tog bussen till Andreas och la mig och sov ett tag. Som sagt, bara sovit 3 timmar inatt. Det blev lite bättre. Pappsen kom och hämtade mig och jag kom hem för nån timme sen. Jag brukar må lite illa ibland när jag äter, men det är ju för att jag har IBS och är känslig för viss mat. Jag bryr mig inte, jag äter, men jag blir lite illamående. Iallafall, det brukar gå över, vilket de inte har gjort nu. HEJ MAGKATARR, JAG HAR INTE SAKNAT DIG! Väääldigt svullen, hungrigkänsla som gör jävligt ont och illamående. ÅH, så less jag är. Jag behöver verkligen få börja skolan nu. Det är viktigt för mig att hålla en vardagsrutin. Det är lätt att få tillbaka magkatarr om man slarvar med maten, tiderna och vad man äter. Vilket jag verkligen gjort. Så jag får väl bara skylla mig själv? Men det är ändå synd om mig. Jag kommer hata den här dagen många månader framöver. Så jag har både ont i käften och i magen, kul. Jag kommer verkligen gå ner i vikt nu när jag inte kommer kunna få i mig nån fast mat över huvudtaget.

Nu vill jag bara att klockan ska bli nog mycket för att jag ska kunna gå och sova, minst två timmar kvar. Jag är såååå trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0