Bajsdag.

Okej, jag är på världens dåligaste humör! Lyckades somna med Andreas igår. Men vaknada halv 2 inatt och var pigg som en lärka. Så jag har varit vaken sen dess. Gick upp med honom och drack en kaffekopp. Jag är duschad, fräsh och klar för att åka till stan. Men, det är världens dåligaste väder ute. Jäkla pissregn och plusgrader=jääävligt halkigt! Så jag ska dra till bussen redan nu. Kommer ta ett tag att gå, och vill verkligen inte halka och slå mig, det skulle verkligen förstöra min dag. Man ska väll säga att det bara kan bli bättre nu. Men verkligen inte, först tandis för att få räls, sen spatsera på stan helt själv i mördarhalkan för att senare få sepeont i käften. I hate this day already!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0