Det här med att somna.

Jag och vända om dygnet alltså. Igår gick de inte alls att somna, och när jag väl somnade var klockan 5 kanske, en halvtimme innan A skulle kliva upp. Så inte tog jag mig upp klockan 7 inte. Jag låg i sängen och vred mig och halvsov till klockan 13. Och så gick jag och la mig för över två timmar sedan och har legat i sängen tills nu. Det går verkligen inte att somna! Så nu har jag gjort mig lite kvälls (natt/morgons) fika och sedan göra ett försök till att somna. Blir så less. Men sen har jag iofs inget att ta mig upp till, förutom julkalendern, som jag blivit väldigt dålig på. Skyller på att jag kan se den på SVTPlay istället..... Kan jag bara få börja skolan så att jag får in någon slags dagsrytm i livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0