Jesus, what a wonderful child.

Igår hade jag den tråkigaste lördagen på väääääldigt länge! Så den vill jag bara lägga bakom mig, puttsväck! Idag har jag haft lillajulafton hos Fiia. Lilla Alice fick sin julklapp/present och vi drack glögg och hade det mysigt. Sen resten av dagen har jag spenderat i kyrkan, hör och häpna. Först tre timmar träning på låtarna följande av över en och en halv timme av julkonsert. Det var väldigt roligt! Så nu sitter jag och har kareoke och sjunger för fulla muggar, allt från Westlife till Justin Bieber, haha.

Imorgon ska jag packa väskan, för det blir avfärd och destination Umeå. Ska fira jul med min underbara mormor och snygga moster Ida samt annan släkt. Kommer inte släpa med mig alla paket från familjen, utan det kommer bli en lilla-julafton när jag kommer hem, då familjen även ska få sina paket av mig. Så en liten konstig jul iår. Är så van att öppna en massa paket på julafton, men inte iår. Aja, de blir säkert bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0