Mi corazón.

Magen var bättre igår, gick runt med lite illamående, men annars bra. Jag tog mig till stan och har nu äntligen handlat klart alla julklappar. Jag ska snart sätta mig och slå in en del av dem. Helst Andreas klappar. Han är så fruktansvärt nyfiken av sig så jag är rädd att han ska rota i påsarna när han kommer ikväll, haha. Sen ska hela familjen till idrottshallen ikväll. Båda syskonen ska spela i lusseliret som är varje år. En innebandyturnering med massa olika lag. Så då ska jag slå in resten av paketen! Måste även fixa ihop mormors och moster Idas julklappar, de ska få specialpaket.

Jag sov även nere på soffan inatt. Jag kan inte sova i min egna säng om jag ska ta mig upp, de går bara inte. Så jag har sovit lite oskönare inatt och vaknat när familjen gått upp. Loka kom imorse också och ville ligga bredvid/på mig. Stod och gnällde över mig med tassarna på rumpan, hon ville verkligen krypa ner bredvid mig. Men jag var så trött och borta att jag inte orkade röra på mig. Så hon nöjde sig med att lägga sig på mina fötter och sova där, haha. Världens socialaste och goosigaste hund ever! Och hon ska föreställa en envis och arrogant jakthund, haha.

Nä, ska knarka i mig två panodil för min ömma mun och sen börja slå in Andreas julklappar! Ha en härlig fredag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0