Sexy Betty.

Då har dagen nästan kommit. Imorgon blir jag riktigt officiellt Miss Ugly Betty, eller som Andreas säger Sexy Betty, haha. Imorgon kommer det tuffa tåg i underkäken också. Ser inte fram emot att ligga still en hel timme och koncentrera mig på att hålla tungan djupt inuti munnen. Men de jag verkligen inte ser fram emot är att ha ont i HELA käften i flera dagar. Spänna bågen i överkäken och få räls i underkäken. De blir flytande mat i några dagar för mig. Det gick ändå någorlunda bra att äta med bara i överkäken, för att jag hade en underkäke som inte gjorde ont. Men nu, blööööööööööööööööö. Får hitta något positivt med de hela också, jag kommer förhoppningsvis gå ner nått kilo för att jag inte kan tjocka i mig vad jag vill, haha.


Kommentarer
Postat av: Janina

Tur du är snygg vilket som!:D

2011-12-14 @ 01:12:51
URL: http://dennajanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0