Sista inlägget.

Snart ett nytt år och en ny blogg. Försöker komma på ett bra namn till den, några förslag? Jag kommer även föra mamma med mig i den bloggen litegrann. Det är en självklarhet. Kan inte lämna henne i denna blogg. Så kommer nog finnas en kategori Mamma där också. Någon som är bra på att designa också? Haha.

Aja, imorgon länkar jag min nya blogg här. Hoppas att denna blogg och mina texter har hjälpt många som behövt det. Tack för erat stöd och för att ni följt mig under de här åren i mitt sorgarbete. Jag har fortfarande en bit kvar och kommer nog aldrig sörja klart, tyvärr. Men jag mår idag tusen gånger bättre än vad jag gjorde när jag började skriva denna dagbok. Jag är nu redo att ta ett stort steg ut i mitt liv. Jag är i behov att gå framåt. Tack åter igen för allt erat stöd. Hoppas ni väljer att följa mitt nya liv i min nya blogg. Gott nytt år och god fortsättning!

Felicia signing out.


Kommentarer
Postat av: Magda

Felicia signing in. Kanske kan vara ett bra namn =)

2011-12-30 @ 10:20:47
URL: http://magdafunderarnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0