Jag ska dö litegrann idag också....

Man kan säga att jag mår bättre idag, men det är fortfarande dåligt. Jag är inte bakis, som jag var igår. Idag vill jag dö lite grann för att min rygg is killing me. I fredags fick jag en låsning i ryggen. Det blev bättre i lördags, igår värre. Inatt, ännu värre. Nu har jag två låsningar i ryggen. Går inte att andas, går inte att röra sig, ingenting. Och jag som har gått och burit på en stor väska idag. Fyfarao... Så jag har inte sovit så där värst bra inatt. Och egentligen behöver jag vara på skolan för att jag varit borta så mycket den senaste tiden. Men nu sitter jag hemma och ska göra min engelska som jag inte lyckats göra klart ännu. Göra lite nytta med andra ord. Sen belöna mig själv med sök-och-finn. ;)

Seriöst, Janina, hur klarar du av att stå på dina ben och träna och allt när du har de värre i ryggen än mig, med inflamation och hela skiten. Du är min Idol för tillfället, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0