Mästare på att blåsa upp magen.

Det är alla <3-ns dag idag. Den har jag firat med att ligga i soffan och ha ont i ryggen. Käkat gelé och chokladhjärtanoch vunnit 50 kr på en lott. De ni!
Jag och Andreas brukar inte fira den här dagen. Något som jag egentligen vill, faktiskt. Men har man den mest oromantiska killen så...nä, skämt och sido. Man kan säga att vi firade den lite för tidigt i fredags då vi gick ut och åt på restaurang. New York Kyckling in my <3. Sen ska vi käka geléhjärtan till helgen och bara mysa. Äntligen en helhelg med min snuttis sen jag for till ZA! Så, i helgen är jag okontaktbar! Bara så ni vet.

Sen så fyller jag år om en vecka! Herregud, jag blev ju nyss 18! Och nu blir jag 19...jävla gammkärring, haha! Nä, bra att jag blir äldre, snart blire bebis!!! Haha. Påtala om bebis. I ZA så blåste jag upp magen och visade alla hur "fet" jag kan bli. Och jag blev själv lite chockad. Herregud, jag har blivit bra på att blåsa upp magen. Här är en bild på de. Imorgon kommer lite mer bilder från ZA, så kika in då!

I knoooow, right?!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Hahahaha, den där magen verkar ligga i släkten!

2011-02-15 @ 00:22:10
URL: http://myinterpretation.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0