Tre utlandsresor 2011.

Jag hann vara hemma en dag och har redan bokat nästa utlandsresa. I maj far jag och mina fyra tjejer till Alanya. Tre av tjejerna ska vara två veckor och jag och Anna.H ska vara en vecka. En vecka dög gott och väl för mig. Kommer hem dagen då älsklingen fyller år. Ville inte vara borta på hans födelsedag plus att det kändes inte bra att vara borta två veckor. Ja, jag är trög i skallen, haha. Men det kändes bäst med en vecka. :) Sen ska jag ju fara till Grekland i två veckor i september med familjen och älsklikngen. Vi ska segla bland öarna och besöka de ställen där jag och pappa, farmor och farfar var när jag var liten. Farmor och farfar var där för nått år sedan och en del kände igen dem för att de hade haft med sig en liten flicka med vitt hår. Undrar vem det kan vara? ;) Jag pratar om Leftkas, hihi. Så detta år kommer jag ha varit utomlands tre gånger. Suck on that! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0