Ångest.

Ååååh, tiden går för fort! Jag far hem från det här vackra landet på fredag! Tillbaka till den fruktansvärt äckliga skolan, de meningslösa läxorna och den förbannade kylan! Fy vad ångest jag får!

Sen så saknar jag ju alla hemma, självklart. Ser fram emot att få bli mött av älsklingen på flygplatsen på lördag. OM nu inte planet blir försenat att jag inte hinner med planet från Arlanda. Men så ska vi inte tänka!

Jag har shoppat, solat, bränt mig och varit på bröllop sist jag skrev. Bröllopet var hur vackert som helst! Tårarna sprutade! Ja, ni ska få se bilder sen när jag kommer hem!

Till veckan vet jag inte riktigt vad som händer. Tror det blir Canalwalk och nån marknad. :)

Over and Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0