Prima-Ballerina.

Japp, jag mår bra idag. Sköööönt. Men det blev inte hårt igår om man säger så. Jag och älsklingen tog det jävligt lugnt hos Biffeboy, for in till stan och såg raketerna, åkte tillbaka och blev hämtade någon timma därefter. Vi har vaknat för en timme sedan så vi var hemma sent igår, inatt. Nu är han hungrig också så måste gå och hjälpa honom med maten.

Ikväll ska vi och se på HP! Japp, jag ska se den igen på bio. Men den är ju SÅ BRA! Vi ska käka på max också, höhö. Fick ju inte igår... :(
Iallafall. Jag och Andreas fick presentkort på bio och på max för att vi så ofta far på bio och käkar på max, haha. Så det var en jättebra julklapp!
Aja, nu tjatar han på mig. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0