Glasögonormen.

Under de senaste halvåret har jag fått väldigt dålig syn. Jag har ju som sagt redan glasögon sen jag gick i 3:an, på lågstadiet. Jag har dem på när jag ska läsa, aldrig annars. Men nu måste jag bokstavligt talat ha på mig dem hela tiden för att se något. Jag är inte blind. Men jag ser inte ett text när jag ska läsa den utan glasögon. Så självklart har jag dem på nu för att se vad jag skriver. Det är inget annat än vuxenpoäng, frågan är bara om det är positiva poäng.

Jag har redan tagit syntestet för körkort, om jag måste ha glasögon eller inte. Det är ett och ett halvt år sedan jag gjorde det. Han rådde mig ändå att ha på mig glasögon på mig när jag körde, men att det inte behövde stå på kortet. Skulle jag göra det nu så skulle jag nog verkligen behöva de. Så jag ska värna om alla i trafiken och alltid ha på mig glasögon när jag ska övningsköra och när jag tagit körkort.


Kommentarer
Postat av: Anna-Sofia

Det är ju snyggt med glasögon! :)

2011-07-29 @ 17:32:03
URL: http://tvahundratrettiotre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0