Höst ute.

Lördag idag. Men det känns som söndag med det här dåliga vädret. Det är rått ute och det känns som höst, blö. Men, jag är med min älskling så de går bra iaf. Även om vi är väldigt sega idag. Jag ska göra den indonesiska kycklingen idag som vi så gärna äter, ska bli gött. Även om jag absolut inte är hungrig nu och får ont i magen då jag tänker på mat. Nåväl. Vi tänkte fiska lite ikväll också.

Att vara ensammen hemma med Andreas, laga mat, plocka ihop saker osv. får mig att längta tills vi flyttar ihop. När det blir har jag ingen aning. Jag är arbetslös så det går ju inte. Plus att jag kanske flyttar i januari till Ö-vik för att gå skola ett halvår/ett år. Vill ju flytta ihop nu.....

Då blev det ett struntpratsinlägg. Men såna ska det väll också finnas gott om. Hejs!


Kommentarer
Postat av: Janina

Bra du kan det där med att göra indonesiskt kyckling, då får du fixa det till oss nästa helg på lördag ;)

2011-07-02 @ 23:54:27
URL: http://dennajanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0