Jag gör nytta.

Idag var jag in till stan, på grund av af, igen. Jag bröjar bli riktigt trött på af. Man är bara där i typ 10 minuter sen så får man gå, och jag fattar inte ett skit av vad de snackar om. Ja, lite, men inte mycket. Blir så frustrerad. Aja, nästa vecka kommer min jobbcoach att ringa mig, hoppas jag. Sen gick jag på banken och fixade lite grejer med mina pengar och mitt pensionssparande. Efter det blev jag sugen på kaffe så jag gick på Blå Gåsen och köpte en kaffemilkshake som hette Andreas, haha. Sen for jag hem och åt och nu har jag precis kommit in för att jag kört bil i över en timme. Jag känner mig så duktig. Fick en liten tanke att jag skulle ta mig ut och gå. Men jag har inte bestämt mig ännu. Är jag för duktig kanske jag straffas, vem vet. :P

Möms! Lite komiskt att namnet Anton står nedanför, eftersom Andreas bror heter Anton, haha.


Kommentarer
Postat av: Janina

Men härligt Felicia, här händer det grejer! :D Hoppas du åt lite milkshake för mig med.

2011-07-13 @ 21:04:57
URL: http://dennajanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0