Hallelujah för värmen.

Kan säga att det var kämpigt även idag att ta sig upp. Men är man inte trött på kvällen/natten, så är man inte. Det gick väll bra hos tandläkaren. Dock höll jag på att spy flera gånger. Skulle rönka min lilla visdomstand som växer helt fel, och åt fel håll. Jag ska nämligen operera mig i augusti. Jag längtar inte dit, ska bara få lokalbedövning och vara vaken under själva ingreppet. FYFAN. Sen gick jag på stan och köpte lite nödvändigheter som sminkpenslar och annat. Det blev inte arbetsförmedlingen idag. Kom på igår att jag har mina betyg hemma, och dem ska man ha med sig! Så jag ska även in till stan imorgon också, blä vad jobbigt....

Nu är jag åter igen hos Andreas, men jag ska hem ikväll. Nu tänkte jag gå ut och sola ett tag, det är VÄLDIGT varmt idag. Imorse vid 9 tiden var den 29 grader, i SKUGGAN. Åh härliga sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0