Sommartider, hej hej.

Jag ser att även mina besökare har varit upptagna i helgen under midsommar. Jag har haft så kul! Vi vann kubbspelet, ätit god mat, goda jordgubbar, fanta och rosé, fiskat. Precis som det ska vara. Sen var jag och hälsade på min mormor igår med Andreas. Min moster var där med sin man, hennes mans mamma, två kompisar och min kusin. Så jag fick träffa dem och äta god mat där också. Skitmysigt. Jag och moster bokade även en tågbiljett till Umeå, så jag ska fara och hälsa på hon och Denzel den 19 juli. Ska bli skitmysigt!

Just nu är jag hos Andreas, som vanligt på måndagar, haha. Imorgon ska jag till stan för att käka en mysig lunch med två Annor. Och äntligen har vändret kommit tillbaka. Så jag har även legat och stek i solen idag. Såklart bara framsidan då min rygg inte får vara i solen, blö.

Nu ska jag gå och käka middag. Sen se klart avsnittet av True Blood. Det är så spännande!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tumme upp på både din prefekta midsommar (låter EXAKT som en midsommar ska vara) och på morgondagens lunch. Typ, tagga...? ;) hehe <3

2011-06-28 @ 01:43:35
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0