Sneakpeak.

Nu är den klar. Nu är den verkligen klar. Och ont som satan har de gjort! Jag pratar såklart om min tatuering. Idag for jag för att göra klart den. När jag kommer dit, visar de sig att det inte alls var idag som jag hade tid, utan imorgon. Jag ville bara ligga ner och gråta, för att jag åkt buss i nästan 2 timmar för att ta mig dit. Men då var min tatuerare så snäll att han säger att han kan göra klart den, så fort han gjort klart den han höll på med när jag kom. Så jag gick och fikade i min ensamhet. Satt där i två timmar och läste min bok. Sedan gick jag runt på stan i Pite och shoppade loss. Vilket inte alls var meningen. Jag fick hem en klänning, en tub-bh, en bikini och french nails-kit. He he he. Efter en timmes shoppande gick jag tillbaka och ser att han nästan är klar med den han håller på med. Så vid 2 tiden idag började vi med att avsluta min tatuering. De gick på en och en halv timme, en och en halv timme av ren smärta. Jag förstår inte varför jag sätter mig i den där stolen alltså. Jesus amalias heliga moster vad ont det gör! Som att dra rakblad längs huden. Fy. men jag är fruktansvärt hemst NÖJD med den. Den är så himla fin! Dock är den väldigt röd nu. Svidandet har inte börjat ännu. Men bara lugn, de kommer, haha.

En bild vill ni ha förstås. Har ingen riktigt bra bild. Men här är en liten sneakpeak, när den är inplastad.


Kommentarer
Postat av: My

Den är helt underbart fin! :)

2011-06-22 @ 14:31:11
URL: http://mywiktoria.blogg.se/
Postat av: Svea

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-13 @ 19:03:06
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0