1400 inlägg.

Nu skriver jag på mitt 1400:e inlägg. Damn! Och vad som innehåller detta inlägg är att jag håller på att bli riktigt sjuk. Sämsta tidpunkten whatsoever! De främsta veckorna kommer innehålla projektarbete och mera projektarbete. Fyfarao vad hemskt! Och så ska jag gå och bli sjuk. Men nu när vi lever i en hård värld som denna, så ska jag ändå på skolan och jobba, hur dåligt jag än mår. För jag måste. Om jag blir riktigt sjuk så lär jag vara det en längre tid, när jag inte kommer ta de lugnt alls. Joy! Fyfan vad jag hatar mitt liv just nu. Inte att jag vill dö, nejnej, bara hatar det. Men efter regn kommer solsken, right?

Så, denna kväll som jag tänkte ägna åt plugg, ska jag nu äta en parisare och se på Grey's hela kvällen. Duscha och platta håret också till morgondagens inspelning, men de var oviktigt att skriva, haha. Men, så är det med mig just nu.

Sen har jag shoppat lite idag också. De blev en jumpsuit, hängselshorts, en ring och två böcker. Kanske lägger upp nån bild sen, vi får se. ;)

Sen får vi inte glömma att nämna att En unge i minuten har premiär på TV4 ikväll klockan 21.00. Det måste ses!

Nu: GREY'S ANATOMY! <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja inte är det en lugn värld iallafall:) Håller själv på att bli riktigt förkyld, kan knappt andas genom näsan. Så idag blir det att köpa Otravin menthol, den är den bästa nässpryet som finns:) Ska själv försöka gå till jobbet idag.

2011-03-08 @ 06:19:29
URL: http://hannabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0