Bara vara Felicia.

All min lediga tid går åt att bara ta det lugnt och slappna av. Jag gillar inte att vara i farten hela tiden. Jag rättare sagt klarar inte av det. Vilket jag ibland kan bli förbannad över.

Medans en del inte klarar av att sitta inne en hel dag, så gör jag de mer än gärna. Jag blir stressad av att höra att människor blir rastlösa och måste bara ut och gå en promenad eller ta en sväng på stan. Jag blir faktiskt stressad över nästan allt har jag märkt.

Sen tror jag en del blir stressad över att bara läsa det här. Att bli stressad av att jag bara sitter inne och myser, ser på mina serier, spelar lite spel, ja bara tar det lugnt. "Ta dig ut kvinna!" Nej, jag tänker inte ta mig ut. Jag gör det när jag känner att jag har lust.

Ikväll ska jag mysa hemma, se hockey och äta god mat. Något jag verkligen ser fram emot. Helgerna är verkligen min tid. Min tid att bara vara. Bara vara Feicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0