Det finns tröga människor på denna jord.

Jag är förbannad och slut. Ibland (ganska ofta den sista tiden) vill jag vara slå ihjäl någon. Herreguuuuud! Vad är det för fel på människor?!

Iallafall. Jag är känd för att skjuta upp saker till sista sekund. Vilket jag nu gjort igen. Så läxorna ligger i stora högar framför mig, inte bokstavligt talat, men mycket läxor har jag! Mest i musiken, men ändå mycket. Och sen tar projektarbetet upp mycket tid och energi. Är nog därför jag skjutit upp så mycket den sista tiden. Så ikväll, på två timmar innan jag ska gå och sova, ska jag träna på min sång, lyssna igenom tre låtar som jag ska kunna ganska bra på trummor imorgon, plus ha börjat på en engelska rapport som man ska redovisa lite ur imorgon. Kill me someone! Tur att en av låtarna jag ska kunna är bra... IS THERE ANYONE OUT THERE CUZ IT'S GETTING HARDER AND HARDER TO BREATHE!

Adam Levine, raaawr!


Kommentarer
Postat av: Anna

mmmmums !

2011-03-18 @ 10:53:15
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0