Jag är töööntig.

Jag gör ett erkännande. Jag är så fruktansvärt barnslig så de finns inte. Att jag sitter med sök-och-finn hela dagarna, de visste ni redan. Men nu när jag varit hos Andreas har jag varit ännu värre. Jag har suttit med ett hästspel.... MEN, det är ju så himla kuuuuuul!

Så varför jag erkänner detta är för att jag vill låna eller köpa de resterande spelen i serien! Just nu spelar jag Höstryttaren. Och den som vet vad jag snackar som, vet de att de är Vinter, Vår och Sommar-ryttarna jag vill ha! Fy jag skäms lite, men det är sån jag är! Så snälla snälla snälla, ni som kanske har spelen, vet nån som har dem, hör med dem och kommentera här! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0