Är de en vanlig dag?

Här har bloggen stått och gapat tomt! Men, jag har ju varit i Turkiet nu i en vecka och kom hem imorse! Det har varit underbart väder, trots att det spöregnade och åskan dundrade när jag och Anna skulle fara hem. Men det gjorde inte så mycket! Det var mysigt också.

Jag kan sammanfatta denna vecka som underbar, värme i massor, goda drinkar, krävande, tröttsam och fördjävlig. Men vi lät det positiva hänga mest i luften för att göra det bästa av saken!

Igår var det en jobbig dag för mig. Men jag lät det inte förstöra sista dagen i Alanya. Det var mammas dödsdag. Visst, det gick inte att gömma undan allt, så deppig var jag. Eller är kanske det heter. Idag så är det morsdag så ska på graven och säga hej till henne.

Sen är det också min fästmans födelsedag. Han fyller hela 21 år idag! Gamgubben min, haha. Vi har nyss käkat tårta och ska säkert snart på Max för att äta middag. Fy vad jag saknat Max, haha!

Ett stort grattis till min underbara Andreas! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0