Vad gör vi? NU KÖR VI!

Jag har nog aldrig varit så här glad över att det är helg! För ikväll smäller det! Studentfest så det bara sjunger om de! Ikväll ska jag vara en vacker fé, istället för den onda féen. Det är maskerad som står som tema. Man ska klä ut sig till något som börjar på första bokstaven i ens namn. F, så när jag lika gärna har inhandlade vingar kan jag lika gärna vara en vacker fé, HIHI! Det återstår bara att få till håret och sminket. Det ska glittra om mig! Jag är så himla peppad att det är sjukt! Hoppas VERKLIGEN att det blir en asrolig kväll! Jag ska såklart ta bilder, ABSOLUT!!

Nu väntar jag bara på att älsklingen ska komma hem så vi får laga middag och sedan får jag fixa mig för att sedan hämta upp ellenpellen och dra till festen för en välkomsbål, blåmärken och skrapsår! Och tydligen äckliga snussår, HAHA!

PEPPA FÖR HELVETE!


Kommentarer
Postat av: Magda

Hej gumman. Jag hoppas att du mår bra nu när skolan snart är slut o hela livet ligger framför dig...

Ville bara säga att jag tänkte på dig i dag... Livet går vidare o jag önskar att du har en bra dag idag o alla andra dagar...



Kramis

2011-05-28 @ 17:02:49
URL: http://magdafunderarnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0