Something to do.

Nu börjar jag bli riktigt less på att bara inte göra nånting. Jag har börjat i kören igen, som är på måndagar. På helgerna är jag med Andreas. Men resten av dagarna är så himla tråkiga. Jag ser på film, sitter vid dator och ser på tv. Jag är så rastlös men ändå så energilös. Och det sjuka är att jag faktiskt har gjort något åt de, att börja plugga till frisör. Men det börjar ju inte förens i mitten av januari. Innan dess är det ingen idé att skaffa ett jobb jag bara kommer vara på i en månad typ. Det jag kan göra är att köra lite bil. Men de kan jag inte göra förens efter 4, och ibland inte alltid för att bilen är nere i byn. Jag orkar inte ens börja köra när jag inte behöver något körkort förens jag slutat på skolan om ett halvår och börjar praktisera. Om ens då. Jag ska ta körkort, bara inte just nu.

Jag har låg umgängesnivå. Jag vill fara och vara med någon. Men det går inte heller, för antingen jobbar de eller så går de skola. Jag har inte råd att fara till stan heller. Mitt liv suger just nu!

Jag har skrivit en önskelista idag, börjar skriva lite på listan på saker som ska med till Ö-vik, jag har målat naglarna och nu är jag rastlös igen. Min kropp skriker efter något att göra, helst med någon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0