Babbel.

Det blev inte att fara till A idag, han kommer hit på torsdag istället. Men, han var faktiskt nyss här. Jag glömde mina minipiller hos honom igår så han kom med dem för ett tag sedan. Som tur var så hade jag en ynka karta kvar hemma så att jag kunde ta mitt piller igår iallafall. Aja, nog om de.

Jag har dansat till Dance Central idag och så körde jag lite Kinect Sports också. Satan vad slut jag blev! Så träningsvärk imorgon, och i övermorgon. Men måste börja röra på mig nu. Frisöryrket tar på kroppen fysiskt och man måste ändå vara relativt vältränad i överkroppen då. Nu är jag motiverad till att göra det iaf, för jag måste vara fit for fight i överkroppen.

Sen när A kom hit gjorde jag en smootie till oss. Äpple, jordgubbsyoghurt, frysta hallon och kardemumma. Blev väldigt gott faktiskt! Självklart skulle brorsan ha en också så fick hjälpa honom att göra en också.

Såg ungefär ut som den i mitten

 

Jag tog mig i säng igår klockan 23 faktiskt. Men somnade inte förens halv 2. Och inte kunde jag ta mig upp idag när alarmet ringde 9. Ställde om den till 10. Sen stängde jag av den. Ett steg jag upp... Nästan 12 timmar sov jag, men det är första gången på länge! Jag måste upp klockan 6 imorgon. Ojojoj, men det kommer det säkert att vara värt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0