Deprimerad.

Jag vill bara komma igång med mitt liv. Jag vill flytta (inte ifrån Andreas) till Ö-vik nu och börja studera. Jag ser fram emot det så himla mycket! Testa på att leva för mig själv (med en eller två klasskamrater) och koncentera mig på något jag verkligen älskar och brinner för. Jag vill kunna klä upp mig istället för att sitta i pyjamas hela dagarna, det är ju för deprimerande! Jag får hela tiden inspiration från allt jag ser och hör och vill förverkliga de. Jag vill härifrån, nu!

Nu ska jag bli mer deprimerad, tillverka något gott och slå igång Avatar.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!

Tänkte på att du som tycker om att fixa med håret och ska bli frisör kanske kunde hjälpa mig lite:) om du vill. Jag ska snart till frisören och jag vet aldrig vad jag ska göra med mitt hår. Det är så krulligt och lockigt så alla frisyrer funkar inte till mitt hår:( undrar om du skulle kunna ge mig lite tips el förslag:) vill du så kan jag skicka en bild. Tack på förhand:D

2011-10-21 @ 16:44:03
URL: http://hannabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0