Hell, i'm just sayin'.

Det närmar sig, på fredag byter jag namn till Ugly Betty. Jag vet inte om jag är positiv eller negativ till detta. Det är ju räls vi snackar om. Kommer jag se fördjävlig ut eller kommer jag rocka med dem? Plus, att det bara är övre käken på fredag, ska ju även få i underkäken. Oh hell.

Visst resultatet blir att jag får raka tänder. Men resultatet kan även bli att jag får världens överbett. Mina övre tänder pekar inåt, så mitt överbett är snyggt bortgömt. Men när tänderna bli raka kommer det inte vara bortgömt. Utan då blir det en gomtandställning efter ett och ett halvt år med räls. Oh hell again. Vad har jag gett mig in på? It better be good when it all ends, i'm just sayin'!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0