Tumbs and toes.

Då har jag varit på banken idag och fixat pengar till betalningen av handpenningen som ska in så snabbt som möjligt till skolan. Jag har även skrivit under avtalet som ska postas imorgon. Det händer verkligen! De ringde nyss från skolan och frågade om det är på g, och det är de verkligen! Sen vill jag att alla läsare här håller sina tummar och tår att jag kan fixa en praktikplats här i Luleå eller i närheten. Vill verkligen inte flytta söder ut för att slutföra min utbildning! Vill göra det nånstans i norrbotten, så nära som möjligt till Luleå, tack! :P Så jag ska börja söka igenom olika salonger här i Luleå och se om de har kraven som behövs för att kunna ta emot mig som Tranee. Spännande! Håll tummar och tår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0