25 hours a day.

Min dag startade ändå bra. Har inte stigit upp så tidigt på flera månader. Jag var även relativt pigg, även om jag bara sovit 5 timmar. Satte mig på bussen och gick av vid min gamla skola. Där fick jag lite déjà vu känsla. Jag gjorde exakt samma sak som jag gjort i tre år, och det kändes väääldigt konstigt. Gå raka vägen upp till fiket och köpa mig en kaffe med min bok och vänta på att lektionen ska börja. Den här gången väntade jag på min tandläkartid. Jag träffade mina gamla lärare och de var glada att se mig, kul!

Sen kom det dåliga med dagen, de enda dåliga faktiskt. Jag gick till tandläkaren och spenderade 2 minuter där. Jag fick bara information om varför de inte opererade bort min tand, som jag redan visste. Men min tandis ville ta upp det igen för att när hon förklarade det för mig då efter operationen hade jag lugnande medel i kroppen. Alltså vääääldigt många minnesluckor från den dagen. Men jag minns mycket väl varför de inte tog bort tanden, hur borta jag än var! Sen kollade hon hur det läkt i munnen. Vilket jag också vet svaret på, bra. Jag har inte ont och känner inget ärr alls! Så jag var ganska så less när jag gick därifrån.

Som tur så behövde jag bara vänta 20 min på bussen hem. Där bestämde jag mig för att fara till Sandra och umgås med den sjuklingen. Vi bara myste på, tog det väldigt lugnt, underbart. Sen kom A-K och hämtade mig och vi for till Bergmans där vi skulle äta middag. Efter det till min tremännings som fått en liten son för lite mer än tre veckor sen. Så jag fick äta en väldigt god kladdkaka och hålla i det lilla livet. And believe me, han var liten! Fruktansvärt snuttig och söt. Vilket fick mig att tänka på en till sak som var lite dåligt med den här dagen, dåligt för mig alltså. För nu är jag skendräktig, igen......

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0