Face the unknown.

Jag lever lite som en hemmafru här hemma. Går ut med hunden, lagar mat, diskar stekpannor, tvättar kläder, hela fadderuttan. Imorgon ska jag städa lite i mitt rum, och på fredag ska jag nog damsuga hela huset och så. Men jag tar det mycket lugnt också. Såg hela tre filmer igår! Det är tur att jag har en hund, annars hade det varit väldigt ensamt. Lite läskigt att sova själv i det här huset. Loka är rädd för trappor, så upp till sovrummen tar hon sig inte, så ligger helt ensam i ett stort mörkt hus som det knakar och gnäller i, haha.

Andreas kommer nog imorgon och sover med mig. Hela nästa vecka ska han bo här hos mig, för på lördag börjar han jaga älg här där jag bor. Min lilla jägare, haha.

Igår gjorde jag pyttipanna med ägg och guacomole och chips till kvällssnacks. Tog även ett litet smakprov av min likör 43, med mjölk. Fick smaka det av min vän Janina i somras, och de var gudomligt gött!

Idag bjöd "mormor" på middag och det var även gott de. Så nu tvättar jag kläder från resan och ska ta de lugnt resten av kvällen. :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Ja jag kan tänka mig det, ursch för vintern jag vill bara utomlands nu ! Alltid något det hihi ;)ja det ska jag göra och jag TROR att jag kommer att komma upp kring den 30 september, då kan vi ju försöka ses lite thihi ? :) ja, grattis jag såg inlägget om dopet på din blogg, såg jättefint ut ! Puss på dig vännen, och den där maten gjorde mig ju inte lute hungrig nu haha ! ;)

2011-09-08 @ 22:32:23
URL: http://annaallard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0